Hlavní navigace

Speciální vydání ChannelWorldu: Vychází resellerův obchodní rádce

2. 2. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: ChannelWorld
Začínáme tím, co se sice ve školách většinou neučí, ale v obchodu to může rozhodovat o úspěchu a neúspěchu spolupráce.

Speciální lednové číslo Channelworldu ve svém obsahu, jak název napovídá, pokrývá především obchodní témata. Nečekejte tentokrát balíčky prodejních argumentů pro různé technologie ani produktové novinky. Nenajdete zde ani žádné dlouhá hloubání o prodeji ICT nebo jiné elektroniky.

Všechny články jsme od začátku připravovali tak, aby byly nejvýstižnější, a pokud možno jsme je doplňovali praktickými ukázkami.

V prvním čistě obchodně laděném speciálu jsme se zaměřili spíše na měkké dovednosti. Začínáme tím, co se sice ve školách většinou neučí, ale v obchodě to může rozhodovat o úspěchu a neúspěchu spolupráce.

Redakční obsah sestavený podle běžného obchodního cyklu pak doplňují články a rozhovory s výrobci a distributory, kteří věří, že jejich služby a produkty vám pomohou získat nové zákazníky a přinesou další příležitosti výdělku.

CS24

Speciální vydání ke stažení zdarma v elektronické verzi

Obsah

  • 4. Novoroční předsevzetí
    Co můžete zkusit v novém roce dělat v obchodě jinak?
  • 6. Na co si dát pozor
    Když vyhledáváte nové zákazníky
  • 8. Skryté dveře k zákazníkovi
    Partnerský příspěvek
  • 9. V kůži presales konzultanta
    Partnerský příspěvek
  • 10. Dobrý den, ne, díky, nashle
    Jak zvýšit úspěšnost cold callingu
  • 12. Tůt, tůt, tůt
    Jak využít i toho, že se nedovoláte
  • 13. Z očí, v oči
    Seminář jako obchodní nástroj
  • 14. Akce, které vydělávají
    Partnerský příspěvek
  • 15. Otázka roku 2016
    Partnerský příspěvek
  • 16. Sliby chyby
    Jak splnit zákazníkova očekávání a stále na obchodu vydělat
  • 21. Jak podpořit regionální resellery
    Partnerský příspěvek
  • 22. Ne slevám zadarmo!
    Nestahujte cenu, když brod je ještě daleko
  • 25. O IT bez IT
    Partnerský příspěvek
  • 26. Neztraťte ho!
    Jak nepřijít o zákazníka ještě dřív, než uzavřete deal
  • 28. Oddanost nad zlato
    9 kroků k získání loajálních zákazníků
  • 30. Pomáháme rozumět logům
    Rozhovor: Filip Weber, CompuNet
  • 31. PaaS má mnoho podob
    Partnerský příspěvek

Zdroj: ChannelWorld

$NL$

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
IDC: Evropské podniky zvýší investice kvůli hrozbám souvisejícím s LOH
IDC: Evropské podniky zvýší investice kvůli hrozbám souvisejícím s LOH
Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %
Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
René Pospíšil (IS4 security): Stavíme na důvěře a hodnotách
René Pospíšil (IS4 security): Stavíme na důvěře a hodnotách