Hlavní navigace

Clico rozšiřuje portfolio o produkty značky SenitelOne

17. 3. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © photon_photo - Fotolia.com
Americká společnost SentinelOne provozuje autonomní platformu pro prevenci, detekci, reakci a vyhledávání hrozeb. Dle společnosti se jedná o přímou reakci na ransomware a hrozby typu zero-day.

Společnost Clico oznámila, že na začátku března 2020 podepsala distribuční smlouvu s firmou SentinelOne. Nově tak do svého portfolia zařadí řešení detekce a reakce bezpečnostních hrozeb pro zařízení koncových uživatelů sítí této značky.

SentinelOne je přímou reakcí na ransomware a 0-day hrozby, které tradiční řešení pro koncové zařízení nejsou schopna řešit,“ uvádí, Mariusz Stawowski, technický ředitel odpovědný za rozvoj a řízení technického týmu v Clico.

Jedná se o praktickou implementaci současných bezpečnostních standardů, jako je NIST CyberSecurity Framework a plnění požadavků GDPR a zákona o národním systému kybernetické bezpečnosti s ohledem na koncová zařízení a povinnost řídit bezpečnostní incidenty,“ dodává.

Partnerství se společností Clico má pro nás pozitivní dopad v celé východní Evropě, protože ukazuje, že cílíme na profesionalitu v oblasti IT bezpečnosti a odpovídající projektové zkušenosti,“ doplnil ke spolupráci komentuje Roland Stritt, senior director channel EMEA v SentinelOne.

Cloud22

SentinelOne se zabývá bezpečnostní IT, její řešení chrání počítače, servery, virtuální stroje i kontejnerové řešení v cloudu. Zahrnuje v sobě prevenci, detekci, reakci a vyhledávání hrozeb na základě technologií umělé inteligence.

Zdroj: Clico

Čtěte dále

Acronis: Jedna z pěti organizací zažije kvůli ransomwarovému útoku výpadek provozu
Acronis: Jedna z pěti organizací zažije kvůli ransomwarovému útoku výpadek provozu
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Heureka: Česká e-commerce se blíží úrovni loňského roku
Heureka: Česká e-commerce se blíží úrovni loňského roku
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
ComSource: Průměrné výkupné u kyberútoků je šest milionů korun
ComSource: Průměrné výkupné u kyberútoků je šest milionů korun