Hlavní navigace

HTC chybí brand marketing, říká její CEO

19. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
HTC se potýká s provozními problémy. Do médií se dostal interní e-mail, ve kterém CEO Peter Chou vyjmenovává slabé stránky firmy.

HTC chybí brand marketing, říká CEO HTCVýkonný ředitel společnosti Peter Chou naznačil, že problémy jako nedostatečný brand marketing, komunikace napříč odděleními a realizace způsobují firmě obtíže.

Chou zároveň uvedl, že HTC má dobré produkty, ale to se to dozvídá se zpožděním. CEO HTC podal tyto připomínky v interním e-mailu, který unikl do médií.

Peter Chou ve firemním mailu píše, že brand marketing HTC potřebuje posílit. Navíc firma podle něj potřebuje zjednodušit interní komunikaci, aby zvýšila rychlost odezvy na trhu.

HTC již od čtvrtého čtvrtletí 2011 vykazuje nižší finanční výsledky, než je očekáváno. Ani vyhlídky na třetí čtvrtletí letošního roku nejsou optimistické.

Server DigiTimes uvádí, že HTC rychle expanduje a získává mezinárodní management, což ztěžuje komunikaci nápadů a brzdí firmu v rychlejších a pružných reakcích.

Navíc HTC nemá oproti konkurentům výhodu ve vertikální integraci jako Samsung a jeho značka nedosahuje takové atraktivity jako Applu.

Zdroj: DigiTimes

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné