Hlavní navigace

Janus redesignoval webové stránky Kyocery

21. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Specializovaný distributor, společnost Janus, inovoval při příležitosti dvaceti let na českém trhu vzhled svých webových stránek.

Janus redesignoval webové stránky KyocerySpolečnost Janus byla založena v roce 1992 ve spolupráci s Kyocera Electronic Europe, evropským distributorem japonského výrobce tiskáren Kyocera Corportation. Dne 20. 2. 2012 tomu bylo přesně dvacet let a webový portál Kyocera.cz, který Janus provozuje, dostal při příležitosti výročí na českém trhu nový kabát.

Na výročí vás ostatně upozorní výrazný banner, který je umístěn uprostřed a přes celou šířku nového rozložení domovské stránky. Inovovaný web je subjektivně vzhledově čistější a přehlednější.

Hlavní menu obsahuje odkazy na nejdůležitější informace pro prodejce: promo akce, produktové informace, stránky s podporou (ovladače a kontakty na technickou podporu) a odkaz na obchodní portál.

Produktová sekce dělí zařízení podle typu (ČB tiskárny, multifunkce a barevná zařízení) , funkce (tisk, kopírování, skenování,…), spotřebního materiálu a tiskových řešení vč. řešení pro školy.

V rámci prodejní podpory mohou zákazníci v sekci „Prodejci“ vyhledávat partnery ve svém kraji kliknutím na mapku.

CS24

Jak Janus uvádí na svém webu, v rámci převzetí Mita Industrial společností Kyocera Corporation a následné reorganizace prodejní sítě, se Janus stal oficiálním autorizovaným dovozcem a distributorem pro Českou republiku celé výrobní řady laserových tiskáren, digitálních kopírovacích strojů, multifunkčních a velkoformátových zařízení této značky.

Zdroj: ChannelWorld

 

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference