Hlavní navigace

Jiří Dědek je brand managerem Modecomu

26. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Jiří Dědek
Modecom vytvořil novou pozici pro Českou republiku a Slovensko. Nastoupil na ni Jiří Dědek

Úkolem Jiřího Dědka, nového brand managera společnosti Modecom, je rozvoj obchodu a posílení značky na českém a slovenském trhu.

Jiří Dědek pracuje v oblasti IT od roku 2000. Působil na různých pozicích ve společnostech Netcomp, Welmon trade, Tech Data a Mironet, kde sbíral zkušenosti jak v partnerském prodeji, tak i v prodeji koncovým zákazníkům.

Jiří Dědek hraje golf, squash a rád cestuje. Ve volných chvílích se ale věnuje hlavně dcerám Emmě a Elle.

Zdroj: Modecom

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

N-able: Pro 45 % MSP je nejdůležitější udržet krok s novými technologiemi
N-able: Pro 45 % MSP je nejdůležitější udržet krok s novými technologiemi
IDC: Globální výdaje na DX se do roku 2027 vyšplhají na 4 biliony dolarů
IDC: Globální výdaje na DX se do roku 2027 vyšplhají na 4 biliony dolarů
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Obrazem: Gamingový hardware v hlavní roli na Asbis Techplay 2024
Obrazem: Gamingový hardware v hlavní roli na Asbis Techplay 2024
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci