Hlavní navigace

Jiří Dědek je brand managerem Modecomu

26. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Jiří Dědek
Modecom vytvořil novou pozici pro Českou republiku a Slovensko. Nastoupil na ni Jiří Dědek

Úkolem Jiřího Dědka, nového brand managera společnosti Modecom, je rozvoj obchodu a posílení značky na českém a slovenském trhu.

Jiří Dědek pracuje v oblasti IT od roku 2000. Působil na různých pozicích ve společnostech Netcomp, Welmon trade, Tech Data a Mironet, kde sbíral zkušenosti jak v partnerském prodeji, tak i v prodeji koncovým zákazníkům.

Jiří Dědek hraje golf, squash a rád cestuje. Ve volných chvílích se ale věnuje hlavně dcerám Emmě a Elle.

Zdroj: Modecom

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci