Hlavní navigace

Jiří Dědek je brand managerem Modecomu

26. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Jiří Dědek
Modecom vytvořil novou pozici pro Českou republiku a Slovensko. Nastoupil na ni Jiří Dědek

Úkolem Jiřího Dědka, nového brand managera společnosti Modecom, je rozvoj obchodu a posílení značky na českém a slovenském trhu.

Jiří Dědek pracuje v oblasti IT od roku 2000. Působil na různých pozicích ve společnostech Netcomp, Welmon trade, Tech Data a Mironet, kde sbíral zkušenosti jak v partnerském prodeji, tak i v prodeji koncovým zákazníkům.

Jiří Dědek hraje golf, squash a rád cestuje. Ve volných chvílích se ale věnuje hlavně dcerám Emmě a Elle.

Zdroj: Modecom

Čtěte dále

Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Gartner: Globální trh PC v posledním kvartálu klesl, za celý rok ale vyrostl o desetinu
Gartner: Globální trh PC v posledním kvartálu klesl, za celý rok ale vyrostl o desetinu
Novinky od MMD: Zaměřeno na vášnivé hráče
Pavel Bezucký jmenován generálním ředitelem Schneider Electric
Pavel Bezucký jmenován generálním ředitelem Schneider Electric
SAP: Firmy v ČR plánují do roku 2025 investovat 60 miliard do digitalizace
SAP: Firmy v ČR plánují do roku 2025 investovat 60 miliard do digitalizace
Apple urychluje plány na přesun výroby pryč z Číny
Apple urychluje plány na přesun výroby pryč z Číny