Hlavní navigace

Kerio spouští nonstop globální technickou podporu

4. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © reji - Fotolia.com
V rámci technické a produktové podpory pro své zákazníky rozšiřuje Kerio Technologies provozní dobu telefonické technické podpory na 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Čtyři lokální kanceláře Kerio v České republice, USA, Velké Británii a Austrálii budou společně poskytovat rozšířenou podporu pro celý svět.

Velká část projektů týkajících se správy sítě se musí provádět po pracovní době, aby se minimalizovalo narušení běžného provozu. Díky rozšíření provozní doby technické podpory budeme svým zákazníkům moci nabídnout asistenci i po pracovní době,“ uvedl v oznámení Josef Zachariáš, viceprezident, Technical Operations v Kerio Technologies.

Během instalační fáze nabízí Kerio neomezenou bezplatnou podporu po dobu 90 dní po registraci produktu. Po instalaci poskytuje bezplatnou podporu k vyřešení technických problémů, které jsou způsobeny chybami v produktu. Letos uvedlo Kerio speciální technickou podporu pro cloudovou službu Samepage, novou platformu pro sociální spolupráci.      

Pokud zákazníci vyžadují další podporu, mohou si vybrat z několika možností, včetně placené, kde je poplatek účtován za každý technický incident.

ICTS24

Tým Keria každý rok vyřizuje více než 14 000 případů v oblasti předprodejní a poprodejní zákaznické podpory. Pracovníci oddělení se proto pravidelně účastní školení.

Bližší informace o technické podpoře Kerio naleznete na stránkách www.kerio.cz/cz/support.

Zdroj: Kerio

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Sven Janssen (Sophos): Vyplňujeme bezpečnostní mezery
Sven Janssen (Sophos): Vyplňujeme bezpečnostní mezery
Salesforce: Šéfové IT oddělení mají obavy o data, jen desetina plně implementovala AI
Salesforce: Šéfové IT oddělení mají obavy o data, jen desetina plně implementovala AI
SWS uzavřela smlouvu o distribuci spotřebního materiálu Epson
SWS uzavřela smlouvu o distribuci spotřebního materiálu Epson
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci