Hlavní navigace

MSI má nový servis a rozšiřuje distribuční síť o SWS

22. 3. 2010
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

SWS se s platností od minulého týdne stala distributorem all-in-one PC a notebooků značky MSI. Výrobce zároveň oznámil změny v zajišťování servisu. Produkty již nebude opravovat Penta, nýbrž servisní středisko MSI umístěné v Polsku.

MSI nyní nabízí své AIO - all-in-one PC také v SWS (Foto: MSI AE2220)MSI bylo založeno roku 1986 a patří mezi největší světové výrobce počítačových komponent, notebooků a all-in-one řešení. Právě poslední dvě jmenované skupiny produktů nově můžete objednávat u SWS, která získala autorizovanou distribuci na oblast „full system“.

V nabídce distributora tak najdete špičkové hráčské notebooky (Gaming Series), střední třídu notebooků (Classic Series), ale i stylové ultra-light série X-Slim. All-in-one PC (AIO) jsou rozděleny na segment profesionální (Professional Series) a pro zábavu (Entertainment Series). Jak bylo vidět na letošním CeBITu, výrobce hodlá v  segmentu dále expandovat uvedením nových modelů například s podporu 3D zobrazování nebo dotykových obrazovek.

Distribuční síť jsme přehodnotili na základě prodejních výsledků roku 2009. SWS patří mezi IT distributory s velkým potenciálem a u dealerů se těší velké oblibě,“ komentoval pro ChannelWorld důvody změny v distribuční síti Radim Zavadil, marketingový manažer MSI.

MSI má nový servis, slibuje zrychlení

MSI pracuje na partnerském programu pro resellery. Již v současnosti nabízí demoprogramy pro notebooky a AIO a spolu s distributory pořádá množství promoakcí převážně na notebooky.

Výrobce rovněž provedl změnu servisního střediska, od které si slibuje zrychlení vyřízení reklamací a zkvalitnění práce servisu. Nově od března produkty MSI opravuje evropské servisní středisko v Polsku, které zaměstnává 174 pracovníků, z čehož je 94 servisních techniků. Středisko obsluhuje několik zemí zahrnujících Německo, Polsko Českou republiku a Slovensko. Měsíčně je schopné vyřídit až 18 tisíc případů a jeho průměrná doba opravy v servise (TAT) je 5 dní. Úspěšnost servisních oprav uvádí 99,1 %.

MSI servis nabízí formou  „free pick-up and delivery“ - UPS produkt zdarma vyzvedne u zákazníka a po opravě ho zdarma doručí zpět.

Přidáváme také kontaktní údaje střediska:

MSI Polska Sp. z o. o.
ul. Magazynowa 1
Bielany Wrocławskie
55-040 Kobierzyce
Poland

Pracovní doba: Po-Pá 8:30-17:00

Reklamaci je možné uplatnit třemi způsoby:

Česká republika (veškerá komunikace v českém jazyce)
e-mailem na service.cz@msi-polska.pl
telefonicky na 800 142 571 
online na stránkách zde

Slovenská republika (veškerá komunikace v českém jazyce)
e-mailem na service.sk@msi-polska.pl
telefonicky na 0800 004 803
online na stránkách zde

MMF24

Aktuální distribuční síť výrobce tak v České republice tvoří 100Mega Distribution, Asbis CZ, eD system Czech, Penta a SWS, přičemž poslední dva jmenovaní mají distribuční smlouvy pouze pro oblast PC. Na Slovensku jsou autorizovanými distributory MSI Agem SK, Asbis SK (pouze komponenty), eD system Slovakia a WesTech Slovakia.

Produktovým manažerem značky v SWS je Roman Kalivoda jeho kontakty najdete v profilu SWS ve vyhledávači distributorů. Zamířit můžete také přímo do e-shopu distributora.

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci