Hlavní navigace

Partneři si v Praze zabowleli s Lama Plus

21. 6. 2013
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

 Autor: ChannelWorld
Navštívili jsme pražskou Bowlingshow společnosti Lama Plus a jako mediální parnter vám přinášíme hlavní oznámení a novinky, které zazněly v prezentaci distributora. Fotografie z akce naleznete v galerii pod článkem.

Hned v úvodu vylosovala Michaela Šnapková, vedoucí marketingu společnosti Lama Plus, výherce hodinek Seiko z partnerů, kteří dorazili mezi prvními.

Poté připomenula sortiment o šíři 9 800 položek od téměř 70 výrobců, tedy 2-3,5x větší než u broadline distributorů. Jako specializovaný distributor buduje Lama pro partnery "Ráj spotřebního materiálu" a "Ráj doplňků", říká Michaela Šnapková. Navíc můžete na webu využívat vyhledávač eLocator, který hledá 421 000 typů spotřebního materiálu pro 15 300 tiskových přístrojů.

Lama zároveň nabízí široké portfolio počítačových doplňků, ke kterým poskytuje možnosti vrácení zboží, prodloužení splatnosti na 90 dní a více, slevy až 10 % na novinky a reklamace do 24 hodin výměnou za nový produkt.

Michaela Šnapková, vedoucí marketingu Lama PlusNově Lama Plus přidává kategorii doplňkového sortimentu pro firmy i domácnosti, který pokrývá např. kávu, čaj, občerstvení, kancelářské a hygienické potřeby, LED svítidla, nabíječky apod. Distributor vám tím chce ušetřit čas při nakupování zboží.

Dále Lama Plus rozšířila sortiment o doplňky pro iPad a další tablety. Nakupovat zde můžete např. obaly, dotyková pera, čistítka, ochranné folie a držáky na smartphony.

Kromě LED žárovek Michaela Šnapková připomenula další někdy opomíjený sortiment  - kabely (550 položek) a pásky a páskové tiskárny značky Dymo, kterou Lama získala do autorizované distribuce.

Novinky na B2B webu

Lama připravuje také změny na svém webu.  Přinést by měly rychlejší vyhledávání v nových kategoriích (spotřební materiál, PC doplňky a doplňkový sortiment). Optimalizované názvy produktů mají uživatelům usnadnit vyhledávání, zlepšit pozice v cenových srovnávačích a pomoci SEO optimalizaci. Již brzy na webu www.lama.cz přibude parametrické vyhledávání upravené pro spotřební materiál a PC doplňky (např. hledání stříbrné myší s pěti tlačítky).

Výstavka dodavatelů společnosti Lama PlusDále Michaela Šnapková připomenula funkci multikošík (více košíků současně pro různé zákazníky s možností poslání objednávky přímo na adresu zákazníka), „bomba nabídky“ na míru partnerům, „zlaté produkty“ označené cihličkou (platí pro značky Logo, Uprint, E-Blue, Enzatec a Team Scorpion), pro které můžete získat dopravu zdarma za nákup od 980 Kč bez DPH, a prodlouženou záruku na 30 měsíců (36 měsíců u UPrint).

Pro zjednodušení datové výměny můžete napojit svůj systém na web Lama Plus prostřednictvím XML. To vám umožní zautomatizovat získávání ceníků, aktualizaci skladových zásob, zavádění nových položek a stahování faktur.

Nové služby a podpora partnerů

Michaela Šnapková pak připomněla loňskou aktualizaci grafiky letáků Bonus, na kterých si přes web můžete doplnit vlastní ceny a kontaktní údaje. Nově je zde vyhrazen prostor pro inzerát některého z dodavatelů Lama Plus a vedle kontaktů je také místo pro vaše sdělení (např. promo akce).

Letáky nyní obsahují také původní „přeškrtnuté“ ceny a možnost použít vlastní kódy produktů.  Při objednávce letáků na září získáte 50 ks zdarma. Cena jednoho letáku jinak činí 1,80 Kč.

 Lama Plus Bowlingshow 2013 v PrazeNa lepší nákupní ceny zboží můžete dosáhnout skrze tzv. eBody. Nákupem takto označeného zboží získáte virtuální body, které můžete využít ke snížení ceny výrobků označených „eCeny“ nebo k zaplacení dopraveného. Zvýhodnění platí pouze při objednávkách přes web.

V závěru své přednášky pak Šnapková oznámila aktuální promo akce, především možnost vyhrát zájezd na Wellness víkend. Partneři společnosti HP mohou do 30. 6. získat poukázky OMV v hodnotě 500 Kč zdarma za nákup spotřebního materiálu v kumulativní hodnotě 13 000/7 500 Kč bez DPH 2013. Účastníci setkání se navíc mohli exkluzivně zapojit do promo akce se značkami Dymo a Lexmark.

Co vše zaznělo na přednáškách, se dozvíte v dříve zveřejněné reportáži.

Za HP se akce se zúčastnil Miroslav Dědík s prezentací na téma úspory nákladů s tiskárnami ink advantage nebo vícekapacitním spotřebním materiálem (dualpacky, XL packy). Připravil si také praktické ukázky rozpoznání padělků od originálního spotřebního materiálu.

Za Epson prezentoval Karel Grábl novou tiskovou technologii se systémem inkoustových nádržek a ultra nízkými náklady na tisk stránky.

Michaela Hernady ze společnosti Lexmark účastníky seznámila s novou strategií prodeje laserových tiskáren a výhodami zapojení se do partnerského programu.

Sortiment kancelářských a průmyslových tiskáren štítků značky Dymo účastínkům představil Maciej Prachnio a přidal také několik příkladů využití.

soutez_casestudy

Produkty Verbatim prezentoval František Koutník, který ukázal vše od pamětí přes obaly na tablety, brašny na notebooky a fotoaparáty až k LED žárovkám. 

Po ukončení přednášek, přišel čas výstavky, rautu a pak samozřejmě bowlingového turnaje.

Zdroj: ChannelWorld

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí