Hlavní navigace

Případová studie: Displeje ve výloze. Na co si dát pozor?

26. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: MMD Philips
Použití LCD zobrazovací jednotky ve venkovním prostoru s sebou přináší mnoho komplikací. Přímé sluneční paprsky, odraz světla ve výloze a často se měnící světelné podmínky jsou faktory, které významně ovlivňují viditelnost obrazu. Modelová případová studie ukazuje, na co si při dodávkách digital signage dát pozor (PR článek).

Rodinné klenotnictví s dlouhou tradicí, firma Schperk, si na Vánoce naplánovala novou reklamní kampaň, jejímž hřištěm se staly výlohy jejích prodejen. Cílem kampaně bylo oslovit maximální počet potenciálních zákazníků z řad lidí, kteří kolem výloh pravidelně chodí.

Vzhledem k tomu, že většina prodejen je orientována do ulice a do jejich výloh svítí slunce, byla podmínkou vysoká svítivost. Dalšími požadavky byly nonstop provoz, snadné ovládání a velikost úhlopříčky nejméně 100 cm. Zdrojem obrazu byl v tomto případě USB flash disk a přepínání obsahu mělo být volitelné – buď automaticky, nebo pomocí plánovače.

Celokovová obrazovka s vysokou svítivostí a tvrzeným sklem

Po poradě s odborníky se majitelé firmy nakonec rozhodli pro velkoformátovou zobrazovací jednotku Philips BDL4680VL. LCD z kategorie high brightness je určeno právě pro místa, na která dopadá intenzivní sluneční světlo nebo kde okolní podmínky vyžadují použití zobrazovače s vysokou svítivostí – 700 cd/.

Jeho celokovové provedení, odolná konstrukce a integrované větráčky pro regulaci teploty zaručují nepřetržitý provoz.  Obrazovky této série jsou vybaveny tvrzeným sklem, takže snesou i horší zacházení.

USB konektor umožňuje připojení flash disku, jehož obsah LCD přehrává automaticky podle nastaveného plánu. Připojení k místní síti LAN umožňuje také vzdálenou správu tohoto zařízení. Panely Philips jsou navíc vybaveny HTML 5 prohlížečem optimalizovaným pro digital signage. Po připojení panelu k internetu stačí zadat adresu webu, jehož obsah se má do jednotky streamovat.

Konstrukce je dimenzována na provoz 24 x 7 (dvacet čtyři hodin denně sedm dní v týdnu). Standardní tříletá záruka přitom může být prodloužena až na sedm let.

Obchodní příležitosti a další benefity

Z běžné ceníkové dealerské ceny 1 518 eur se Philips Solution partneři dostanou až na skvělých 999 eur. Ušetří tedy 519 eur a dostanou se na minimální marži ve výši 51 %.

DT24

Kromě lepšího kontaktu se zákazníky si mohou partneři zapůjčit produkty pro předvedení klientům, samozřejmostí je režim RMA – oprávnění vrácení zboží. Odborní pracovníci zajišťují pravidelnou údržbu celého řešení a pro Philips Solution partnery je tu navíc i zpětný rabat.

Partnerský příspěvek

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Zyxel Networks si připomíná 20 let od vstupu na český trh
Zyxel Networks si připomíná 20 let od vstupu na český trh
Taťána le Moigne končí v Googlu, českou pobočku vedla skoro 18 let
Taťána le Moigne končí v Googlu, českou pobočku vedla skoro 18 let
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Eset: Na chytré telefony s Androidem se opět nejvíce zaměřil adware
Eset: Na chytré telefony s Androidem se opět nejvíce zaměřil adware
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?