Hlavní navigace

Sedm mailů, které vám přinesou více vánočních objednávek (Acomware)

15. 11. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © Melpomene - Fotolia.com
Vánoční sezóna přináší řadu příležitostí, jak přimět zákazníky, aby se vrátili do vašeho e-shopu a nakoupili u vás dárky. Společnost Acomware připravila přehledné shrnutí těchto příležitostí včetně doporučených dat doručení.

Společnost Acomware připravila seznam osmi příležitostí pro oslovení zákazníků e-shopu v průběhu vánoční sezóny. Obchody se v tomto období snaží získat co nejvíce nových klientů, ale podle Acomwaru by při tom neměly zapomínat na ty, kteří u nich již v minulosti nakoupili. Je řada totiž způsobů, jak je motivovat, aby nakoupili znovu.

První zmiňovanou příležitostí je Den dopravy zdarma, ale pokud jste se již nezapojili a své zákazníky neinformovali, už to nestihnete. Ale nevadí, zbývá hned sedm dalších dat, která se pro vás mohou stát inspirací. A která že to jsou?

25. 11. – Černý pátek

Jste zapojeni do této akce? Informujte o tom své zákazníky! Nejste do ni zapojeni? Vymyslete si vlastní! Zákazníci jsou na podobné slevové akce v tomto období zvyklí a těší se na výhodné nákupy.

3. 12. – Dárková karta

Kdo říká, že si nemůžete zahrát na Ježíška? Nadělte svým zákazníkům dárkovou kartou s omezenou platností (například do tří dnů), což podpoří jejich rozhodování a objednávky.

30. 11. – Tipy na dárky

Poslední listopadový den je vhodnou chvílí pro motivaci zákazníků k včasným vánočním nákupům. Přidejte tipy na vhodné dárky a nezapomeňte zákazníkům připomenou stav jejich účtu ve věrnostním programu a možnosti čerpání výhod.

8. 12. – Happy days

Pokračujte v kampani a pokuste se zvýšit průměrnou výši objednávek. Použijte webtracking a nabídněte zákazníkům promoakce na produkty, o které projevili zájem, ale nakonec je nezakoupili. Třeba si to ještě rozmyslí.

19. 12. – Do Vánoc to stihneme

Zbavte zákazníky nervozity a nejistoty tím, že je informujete, dokdy ještě mohou uskutečnit objednávku, aby bylo garantováno, že dárky dorazí včas. Můžete využít i geolokaci a informovat zákazníky, kde najdou nejbližší prodejnu nebo výdejní místo.

24. 12. – Veselé Vánoce

Ano, i na Štědrý den lze poslat komerční sdělení. Popřejte zákazníkům příjemné prožití svátků, poděkujte jim za důvěru a vyzvěte je, aby se na sociálních sítích pochlubili svými dárky.

28. 12. – Do nového roku

I kdyby se Ježíšek netrefil, povánoční slevy představují možnost, jak si může takový zákazník spravit chuť. Podpořte ho speciální akcí, ať si může udělat radost a koupit si něco nového do dalšího roku.

Zdroj: Acomware

Čtěte dále

Jak pandemie a trendy mění spolupráci vendora a distributora
Jak pandemie a trendy mění spolupráci vendora a distributora
Obrazem: Asbis uspořádal arkádové BYOS
Obrazem: Asbis uspořádal arkádové BYOS
IDC: Výdaje na cloudovou infrastrukturu rostou ve většině regionů
IDC: Výdaje na cloudovou infrastrukturu rostou ve většině regionů
Dejte vysvědčení svým výrobcům a distributorům v ChannelWorld Awards 2018
Dejte vysvědčení svým výrobcům a distributorům v ChannelWorld Awards 2018
Tech Data obdržela uznání od společností Microsoft a HPE
Tech Data obdržela uznání od společností Microsoft a HPE
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb IT jako cesta k úsporám
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb IT jako cesta k úsporám