Hlavní navigace

AdMonitoring: Lednovému žebříčku on-line inzerentů vévodilo CZC.cz

18. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetový obchodník využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun. Celkem zadavatelé využili prostor za 423 milionů, což představuje meziroční nárůst o 8 %.

Podle údajů projektu AdMonitoring provozovaného společností Nielsen Admosphere využili zadavatelé internetové reklamy v lednu 2016 prostor v celkové ceníkové hodnotě 423 milionů korun, což je o 8 % více než v lednu roku 2015.

Největším lednovým zadavatelem byl internetový obchodník CZC.cz, který využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun.

Na druhém místě skončila společnost LMC s využitým reklamním prostorem v hodnotě 20,1 milionu korun. Třetím největším zadavatelem pak byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka), která umístila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Arrow Electronics podepsal novou distribuční smlouvu na VMware pro Evropu
Arrow Electronics podepsal novou distribuční smlouvu na VMware pro Evropu
IDC: Globální výdaje na DX se do roku 2027 vyšplhají na 4 biliony dolarů
IDC: Globální výdaje na DX se do roku 2027 vyšplhají na 4 biliony dolarů
Obrazem: Gamingový hardware v hlavní roli na Asbis Techplay 2024
Obrazem: Gamingový hardware v hlavní roli na Asbis Techplay 2024
N-able: Pro 45 % MSP je nejdůležitější udržet krok s novými technologiemi
N-able: Pro 45 % MSP je nejdůležitější udržet krok s novými technologiemi
AT Computers rozšiřuje spolupráci s HPE
AT Computers rozšiřuje spolupráci s HPE
NIS2READY: Na nové kyberbezpečnostní povinnosti zatím není připraveno 86 % firem
NIS2READY: Na nové kyberbezpečnostní povinnosti zatím není připraveno 86 % firem