Hlavní navigace

AdMonitoring: Lednovému žebříčku on-line inzerentů vévodilo CZC.cz

18. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetový obchodník využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun. Celkem zadavatelé využili prostor za 423 milionů, což představuje meziroční nárůst o 8 %.

Podle údajů projektu AdMonitoring provozovaného společností Nielsen Admosphere využili zadavatelé internetové reklamy v lednu 2016 prostor v celkové ceníkové hodnotě 423 milionů korun, což je o 8 % více než v lednu roku 2015.

Největším lednovým zadavatelem byl internetový obchodník CZC.cz, který využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun.

Na druhém místě skončila společnost LMC s využitým reklamním prostorem v hodnotě 20,1 milionu korun. Třetím největším zadavatelem pak byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka), která umístila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí