Hlavní navigace

AdMonitoring: Po prázdninách zadal nejvíc on-line reklamy Internet Mall

17. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Po sezónním prázdninovém propadu internetové display reklamy došlo v září opět k oživení investic.

Zadavatelé využili v září 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 594 milionů korun, což je o 43 % více než v srpnu. Meziročně se ceníkové výdaje podle monitoringu zvýšily o 5 %. Vyplývá to z údajů měření AdMonitoring společnosti Mediaresearch.

Největším zadavatelem byl e-tail Internet Mall, který v září využil reklamní prostor v hodnotě 23,4 milionů korun. Na druhém místě byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel nákupního rádce Heureka.cz) s inzercí v hodnotě 20,2 milionů korun a třetí příčka patřila dalšímu e-tailu CZC.cz, s reklamou v hodnotě 16,7 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

GFI Software: České firmy čelí vlně falešných e-mailů
GFI Software: České firmy čelí vlně falešných e-mailů
Accenture: Situace na poli čipů se zlepší nejpozději v roce 2024
Accenture: Situace na poli čipů se zlepší nejpozději v roce 2024
Intel se otřásá, ve čtvrtém kvartálu 2022 mu dvouciferně propadly tržby
Intel se otřásá, ve čtvrtém kvartálu 2022 mu dvouciferně propadly tržby
ATC zařazuje do nabídky nový produkt Evoloop
ATC zařazuje do nabídky nový produkt Evoloop
Jan Baláš je obchodním ředitelem společnosti Skladon
Jan Baláš je obchodním ředitelem společnosti Skladon
Jeden konektor vládne všem, jeden jim všem káže?
Jeden konektor vládne všem, jeden jim všem káže?