Hlavní navigace

AdMonitoring: Po prázdninách zadal nejvíc on-line reklamy Internet Mall

17. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Po sezónním prázdninovém propadu internetové display reklamy došlo v září opět k oživení investic.

Zadavatelé využili v září 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 594 milionů korun, což je o 43 % více než v srpnu. Meziročně se ceníkové výdaje podle monitoringu zvýšily o 5 %. Vyplývá to z údajů měření AdMonitoring společnosti Mediaresearch.

Největším zadavatelem byl e-tail Internet Mall, který v září využil reklamní prostor v hodnotě 23,4 milionů korun. Na druhém místě byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel nákupního rádce Heureka.cz) s inzercí v hodnotě 20,2 milionů korun a třetí příčka patřila dalšímu e-tailu CZC.cz, s reklamou v hodnotě 16,7 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Eset: Na chytré telefony s Androidem se opět nejvíce zaměřil adware
Eset: Na chytré telefony s Androidem se opět nejvíce zaměřil adware
Datart: Nový mobil si vybíráme podle kvality fotoaparátů a plynulosti systému
Datart: Nový mobil si vybíráme podle kvality fotoaparátů a plynulosti systému
EY: Drtivá většina českých firem není připravená na compliance s NIS2
EY: Drtivá většina českých firem není připravená na compliance s NIS2
Zyxel Networks si připomíná 20 let od vstupu na český trh
Zyxel Networks si připomíná 20 let od vstupu na český trh
Marek Pohanka je novým senior platform solutions consultant ve společnosti Adform
Marek Pohanka je novým senior platform solutions consultant ve společnosti Adform
Taťána le Moigne končí v Googlu, českou pobočku vedla skoro 18 let
Taťána le Moigne končí v Googlu, českou pobočku vedla skoro 18 let