Hlavní navigace

AdMonitoring: Po prázdninách zadal nejvíc on-line reklamy Internet Mall

17. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Po sezónním prázdninovém propadu internetové display reklamy došlo v září opět k oživení investic.

Zadavatelé využili v září 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 594 milionů korun, což je o 43 % více než v srpnu. Meziročně se ceníkové výdaje podle monitoringu zvýšily o 5 %. Vyplývá to z údajů měření AdMonitoring společnosti Mediaresearch.

Největším zadavatelem byl e-tail Internet Mall, který v září využil reklamní prostor v hodnotě 23,4 milionů korun. Na druhém místě byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel nákupního rádce Heureka.cz) s inzercí v hodnotě 20,2 milionů korun a třetí příčka patřila dalšímu e-tailu CZC.cz, s reklamou v hodnotě 16,7 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu