Hlavní navigace

Alza.cz rozšiřuje nabídku o vlastní značku příslušenství AlzaPower

5. 11. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Alza.cz
Internetový prodejce pod názvem AlzaPower nabízí baterie, nabíječky nebo datové kabely, sortiment plánuje postupně rozšiřovat. Od příštího roku pak firma plánuje i vlastní produkci hobby vybavení.

Alza.cz přichází s vlastní značkou nabízející IT a elektro příslušenství. Pod názvem AlzaPower v současné době nabízí baterie, nabíječky nebo datové kabely, další produkty pak budou postupně přibývat.

Není to však první značka internetového prodejce – společnost Alza.cz již dříve představila vlastní řadu herních PC sestav Alza GameBox. Od příštího roku pak firma plánuje spustit i vlastní produkci hobby vybavení.

S AlzaPower se teď internetový prodejce nově zaměří i na oblast energie a nabíjení. Pod vlastní značkou nabídne nabíjecí kabely, alkalické baterie, power banky, redukce USB a zařízení pro rychlé či bezdrátové nabíjení. 

První položky pod značkou AlzaPower se v nabídce e-shopu objevily v létě jako pilotní test zákaznického zájmu. Produkty dle firmy rychle získaly vysoká hodnocení a například v kategorii nabíječek na mobily se dostaly mezi tři nejprodávanější artikly.

Našim produktům věříme natolik, že na ně budeme mít prodlouženou záruku a u některých z nich (např. u nabíječek na notebooky) dokonce záruku doživotní,“ upřesňuje Jan Rajdl, produktový manažer Alza.cz.

CS24

Značka bude dle vyjádření společnosti k dostání ve všech zemích, kde Alza.cz působí. Na AlzaPower pak brzy naváže i privátní brand hobby vybavení. Další informace Alza.cz oznámí na jaře příštího roku.

Zdroj: Alza.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí