Hlavní navigace

Anna Laviana Ludvíková vede marketing v Ness Czech

16. 6. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Ness Czech
V Ness Czech působí od roku 2020, mezi její hlavní úkoly patří pozvedávat interní komunikaci a obnovovat mediální obraz Ness na lokálním trhu.

Společnost Ness Czech, člen globální skupiny Ness Digital Engineering, oznámila, že její marketingové oddělení od června 2022 řídí Anna Laviana Ludvíková. V nové roli se zaměří na bližší spolupráci s managementem firmy.

Ludvíková působí v Ness Czech od roku 2020, od svého nástupu má zodpovědnost za marketingovou a komunikační strategii, externí a interní komunikaci a podporu obchodních aktivit.

I nadále se hodlám věnovat především růstu povědomí o společnosti a podpoře nových obchodních příležitostí. Zaměřit bych se chtěla i na posilování značky Ness jakožto dobrého a vstřícného zaměstnavatele,“ nastínila.

V minulosti pracovala jako manažerka vztahů s partnery a byla zodpovědná za PR aktivity a externí komunikaci rozličných mezinárodních firem a organizací. Působila například jako editorka španělské sekce vysílání Českého rozhlasu.

MMF24

Anna Laviana Ludvíková vystudovala filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, ve volném volném čase se kromě rodiny, kterou má rozesetou po světě, nejraději věnuje divadelnímu herectví, četbě a cestování po neobvyklých a liduprázdných místech.

Zdroj: Ness Czech

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu