Hlavní navigace

Avast hlásí úspěšný rok 2021, tržby se vyšplhaly na 940 milionů dolarů

4. 3. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: andranik123 @ fotolia.com
Výrobce antivirového softwaru v současné době dokončuje fúzi s americkým konkurentem NortonLifeLock.

Společnost Avast zveřejnila výsledky svého hospodaření v uplynulém roce, z nichž vyplynulo, že její tržby ve sledovaném období vzrostly o 5,4 % na 941,1 milionu dolarů.

Příjmy z přímého prodeje produktů spotřebitelům pak meziročně stouply o 11,1 % na 811,2 milionu dolarů. Provozní zisk se zvýšil o 335,4 milionu v roce 2020 na 394,6 milionu v roce 2021.

Avast dále uvádí, že průměrný výnos na zákazníka vloni vzrostl o 8,4 % na 49,4 dolaru, přičemž každý zákazník využíval v průměru 1,43 produktu vývojáře antivirového softwaru. Z reportu rovněž vyplynulo, že společnost obsluhuje 16,36 milionu zákazníků.

Společnost v roce 2021 představila novou vizuální identitu a deklarovala rozšířený cíl chránit digitální svobodu každého uživatele internetu. Zároveň představila pokročilý bezpečnostní produkt Avast One.

CS24

Avast rovněž aktuálně dokončuje fúzi s americkou společností NortonLifeLock, čímž by měla vzniknout jedna z dvaceti největších softwarových firem světa. Transakce by měla být dokončena na začátku dubna 2022.

Zdroj: Avast

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?