Hlavní navigace

Až 70 % Čechů by častěji nakupovalo online, kdyby bylo vrácení zboží zdarma (PayPal)

30. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © mangostock - Fotolia.com
Téměř devět z deseti účastníků průzkumu pak uvedlo, že věnuje pozornost tomu, zda e-shop nabízí možnost bezplatného vrácení zboží.

Společnost PayPal zveřejnila výsledky průzkumu, který si nechala vypracovat jako podklad pro zavedení služby PayPal Refunded Returns v České republice.

Mezi hlavní zjištění průzkumu patří, že ačkoliv 37 % respondentů zažilo situaci, kdy jim přišlo zboží nesplňující jejich očekávání, 35 % nedostačující produkt nevrátí.

Proč? Nejčastějí odpovědí byl komplikovaný proces, druhou nejčastější pak náklady spojené s vrácením. Přitom 70 % respondentů uvedlo, že kdyby bylo vrácení zboží bezplatné, pravděpodobně by nakupovali on-line častěji.

Celých 88 % respondentů pak tvrdí, že při nakupování on-line věnuje pozornost tomu, zda je možnost vrácení zboží k dispozici.

Protože zákazníci dnes mohou zakoupit téměř cokoliv, aniž by museli opustit svůj domov či kancelář, není žádným překvapením, že jejich očekávání ohledně produktů, služeb a celkového dojmu z nakupování jsou mnohem vyšší než dříve,“ uvedl Damien Perillat, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu.

Infografika – Průzkum Český e-zákazník v roce 2014

MIF22

Zdroj: PayPal

Čtěte dále

IDC: Globální poptávka po monitorech je relativně stabilní
IDC: Globální poptávka po monitorech je relativně stabilní
Obrazem: Návrat konference eD Forum v brazilském rytmu
Obrazem: Návrat konference eD Forum v brazilském rytmu
Obrazem: TD Fest na Císařské louce
Obrazem: TD Fest na Císařské louce
Mallpay se mění na Skip Pay, novinkou je platba na třetiny
Mallpay se mění na Skip Pay, novinkou je platba na třetiny
Využijte personalizovaný zákaznický servis a získejte oddané zákazníky, kteří na vás jen tak nezapomenou
Využijte personalizovaný zákaznický servis a získejte oddané zákazníky, kteří na vás jen tak nezapomenou
IDC: Konec euforie na celosvětovém trhu nositelné elektroniky
IDC: Konec euforie na celosvětovém trhu nositelné elektroniky