Hlavní navigace

Cooler Master představil marketingovou a eventovou značku Master XP

19. 2. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Master XP
Hlavní misí Master XP je podle Cooler Masteru vytvořit silnou platformu pro interakci a zapojení mladé generace díky integraci gamifikačních metod.

Společnost Cooler Master představila marketingovou a eventovou značku Master XP a zároveň odhalila její identitu včetně loga a webové prezentace.

Master XP podle společnosti kombinuje relativně novou techniku marketingu gamifikace (využívání herních mechanik a jejich aplikaci např. do neherních webových služeb pro zvýšení zapojení) se dvěma strategickými oblastmi – komunikací a zábavou.

Obchodní model je postaven na základě stále rostoucího trhu pro generaci Z (generaci hráčů narozenou mezi lety 1997-2010). Cílem je dle Cooler Masteru vytvářet velké expozice a poutavý program na velkolepých akcích, které navštěvují davy hráčů této generace.

Master XP dále nabízí kompletní marketingové služby v on-line i off-line prostředí, do kterých integruje nové technologie za účelem maximální návratnosti investice.

Channelworld_ozveny

Master XP se zaměřuje na individuální na míru navržené projekty pro ideální komunikaci značky a aktivaci zákazníků. Jsme nadšeni, že můžeme našim potenciálním klientům představit webové stránky,“ uvedl Matteo Stracciari, generální ředitel Master XP.

Zdroj: Cooler Master

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Anect: O tom, zda naletíme kyberpodvodníkům, rozhoduje věk uživatele i přístup zaměstnavatele
Anect: O tom, zda naletíme kyberpodvodníkům, rozhoduje věk uživatele i přístup zaměstnavatele
Reportáž: SWS pod Sněžkou zachraňovala marže a hasila žízeň
Reportáž: SWS pod Sněžkou zachraňovala marže a hasila žízeň
Lenovo v posledním čtvrtletí rostlo, tržby z nepočítačových produktů lámaly rekordy
Lenovo v posledním čtvrtletí rostlo, tržby z nepočítačových produktů lámaly rekordy
ProAV technika je koláč, ze kterého si reselleři mohou ukousnout, vzkazuje v podcastu Jan Bartoš z EET Group
ProAV technika je koláč, ze kterého si reselleři mohou ukousnout, vzkazuje v podcastu Jan Bartoš z EET Group
Enovation: Jen 6 % českých firem zatím využívá umělou inteligenci
Enovation: Jen 6 % českých firem zatím využívá umělou inteligenci
Eset: Skupiny napojené na Rusko se zaměřují na špionáž v rámci EU
Eset: Skupiny napojené na Rusko se zaměřují na špionáž v rámci EU