Hlavní navigace

Cooler Master si k narozeninám nadělil skříň Cosmos II 25th Anniversary Edition

30. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Cooler Master
Speciální verze skříně Cosmos II byla uvedena ku příležitosti oslav čtvrt století od založení značky. Hliníkové tělo s madly je doplněno bočnicemi z temperovaného skla a model v základu disponuje modře podsvíceným ventilátorem a modrým LED páskem pro zvýraznění komponent.

Společnost Cooler Master uvádí na trh PC skříň Cosmos II 25th Anniversary Edition, speciální verzi skříně Cosmos II vytvořenou ku příležitosti oslav 25 let od založení značky. Novinka následuje tradici skříní Cosmos a nabízí hliníkové tělo s průhlednými bočnicemi a snadno dostupný kontrolní panel.

Zahnuté bočnice jsou vyrobeny z temperovaného skla a dotváří jasné kontury a vzhled skříně. Dobrou zprávou pro majitele originální Cosmos II je separátní dostupnost bočnic, která jim zajistí následnou snadnou modifikaci.

Vylepšený design nabízí dvě madla a přední a vrchní panel z broušeného hliníku. Vrchní díl odkryje po odsunutí rozšířený kontrolní panel vhodný např. pro správu ventilátorů a podsvícení. Pod pohyblivou přední stranou jsou umístěny snadno vyměnitelné diskové jednotky.

Mimoto byla skříň ozvláštněna využitím hliníku také na místě pro základní desku a rozdělovací desce pro působivější vzhled. Skříň v základu obsahuje modře podsvícený 200mm ventilátor a modrý magnetický LED pásek umožňující zvýraznit instalované komponenty skrze průhledné bočnice.

Dostupnost a cena

CS24

Skříň Cooler Master Cosmos II 25th Anniversary Edition je již celosvětově k dispozici za doporučenou koncovou cenu 318 dolarů bez DPH.

Zdroj: Cooler Master

Čtěte dále

Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí