Hlavní navigace

GFI Software: Pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

19. 10. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Organizace se podle GFI Software čím dále častěji snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.

Společnost GFI Software uvádí, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu. Firma odhaduje, že v důsledku nárůstu pracovníků na home office se počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně zvýšil o 51 %.

Odhaduje se, že v důsledku koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak dle GFI Software vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory.

Experti naznačují, že zaměstnancům kvůli neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka. Firmy zase ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Pracovníkům usnadní práci automatizace procesů

Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, sales engineer pro EMEA a APAC v GFI Software.

Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory,“ dodává.

DT24

GFI proto doporučuje firmám zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky, automatizovat co nejvíce procesů a řešit problémy preventivně.

Zdroj: GFI Software

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Eset: Na chytré telefony s Androidem se opět nejvíce zaměřil adware
Eset: Na chytré telefony s Androidem se opět nejvíce zaměřil adware
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Zyxel Networks si připomíná 20 let od vstupu na český trh
Zyxel Networks si připomíná 20 let od vstupu na český trh
Taťána le Moigne končí v Googlu, českou pobočku vedla skoro 18 let
Taťána le Moigne končí v Googlu, českou pobočku vedla skoro 18 let