Hlavní navigace

Ha-vel nabízí podnikům virtuální ústřednu – také přes partnery

5. 1. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

 Autor:
Telekomunikační skupina ha-vel uvedla do komerčního testovacího provozu službu ha-loo Centrála určenou pro malé a střední podniky. Centrála nabízí služby levného volání přes internet a funkce virtuální ústředny.
Virtuální ústředna přitom umožňuje mít pod jediným ha-loo účtem až 88 klapek, přesměrovaní hovorů, upozornění na zmeškané hovory, zasílání faxů v PDF a další funkce. Zřízení Centrály je zdarma. Partnerům podnikajícím v oblasti elektronických komunikací, kteří registrují do služby ha-loo a ha-loo Centrála alespoň 20 uživatelů, nabízí operátor provizi 20 % z každé provolané minuty. Službu je možné vyzkoušet na adrese www.ha-loo.cz.

Čtěte dále

IDC: Rozšířená a virtuální realita do roku 2026 skokově porostou
IDC: Rozšířená a virtuální realita do roku 2026 skokově porostou
AT Computers posiluje bezpečnost při přihlašování na web
AT Computers posiluje bezpečnost při přihlašování na web
Allegro a Mall prohlubují vazby, do ČR přinášejí službu Smart!
Allegro a Mall prohlubují vazby, do ČR přinášejí službu Smart!
Pavel Salák (TD SYNNEX): Jsme globální firma s lokálním obličejem
Pavel Salák (TD SYNNEX): Jsme globální firma s lokálním obličejem
Salesforce ve třetím čtvrtletí udržel solidní růst, utržil 7,8 miliardy dolarů
Salesforce ve třetím čtvrtletí udržel solidní růst, utržil 7,8 miliardy dolarů
Seyfor: Dva ze tří zaměstnanců v ČR občas válčí s firemními programy
Seyfor: Dva ze tří zaměstnanců v ČR občas válčí s firemními programy