Hlavní navigace

Ha-vel nabízí podnikům virtuální ústřednu – také přes partnery

5. 1. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

 Autor:
Telekomunikační skupina ha-vel uvedla do komerčního testovacího provozu službu ha-loo Centrála určenou pro malé a střední podniky. Centrála nabízí služby levného volání přes internet a funkce virtuální ústředny.
Virtuální ústředna přitom umožňuje mít pod jediným ha-loo účtem až 88 klapek, přesměrovaní hovorů, upozornění na zmeškané hovory, zasílání faxů v PDF a další funkce. Zřízení Centrály je zdarma. Partnerům podnikajícím v oblasti elektronických komunikací, kteří registrují do služby ha-loo a ha-loo Centrála alespoň 20 uživatelů, nabízí operátor provizi 20 % z každé provolané minuty. Službu je možné vyzkoušet na adrese www.ha-loo.cz.

Čtěte dále

Obrazem: Návrat konference eD Forum v brazilském rytmu
Obrazem: Návrat konference eD Forum v brazilském rytmu
Mallpay se mění na Skip Pay, novinkou je platba na třetiny
Mallpay se mění na Skip Pay, novinkou je platba na třetiny
Obrazem: TD Fest na Císařské louce
Obrazem: TD Fest na Císařské louce
IDC: Globální poptávka po monitorech je relativně stabilní
IDC: Globální poptávka po monitorech je relativně stabilní
IDC: Konec euforie na celosvětovém trhu nositelné elektroniky
IDC: Konec euforie na celosvětovém trhu nositelné elektroniky
Využijte personalizovaný zákaznický servis a získejte oddané zákazníky, kteří na vás jen tak nezapomenou
Využijte personalizovaný zákaznický servis a získejte oddané zákazníky, kteří na vás jen tak nezapomenou