Hlavní navigace

Heureka vyhlásila vítěze ShopRoku, nejoblíbenějším e-shopem je Alza.cz

17. 4. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Heureka.cz
Absolutním vítězem se stala Alza, v dílčích kategoriích bodovali CZC či Mironet.

Společnost Heureka.cz vyhlásila vítěze patnáctého ročníku soutěže ShopRoku, kde o výhercích rozhodla odborná porota i zákazníci. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz.

O vítězi Ceny popularity rozhoduje v hlasování každý internetový uživatel, který může dát svůj hlas až třem e-shopům. Vítězem se stala Alza, která tak po roce vystřídala e-shop Lidlu. Cenu popularity v kategorii výpočetní a telekomunikační techniky si odneslo CZC.cz, v kategorii elektro se prosadil Datart.cz.

podcast

Datart a CZC bodovaly v soutěži ShopRoku 2022 Přečtěte si také:

Datart a CZC bodovaly v soutěži ShopRoku 2022

Vítězem Ceny kvality v kategorii výpočetní a telekomunikační techniky se stal Mironet.cz, následovaný Gigaprint.cz a CZC.cz. Cenu kvality v kategorii software si odneslo SW.cz před Výhodným Softwarem a ProLicence.cz.

Cena popularity: Absolutní vítěz

Alza.cz

Cena popularity: Elektro

Datart.cz

Cena popularity: Výpočetní a telekomunikační technika

CZC.cz

Cena kvality: Elektro

onlineshop.cz

datart.cz

planeo.cz

Cena kvality: Výpočetní a telekomunikační technika

Mironet.cz

Gigaprint.cz

CZC.cz

Cena kvality: Software

SW.cz

Výhodný Software

ProLicence.cz

Cena kvality: Mobily a GPS

Mironet.cz

mpouzdra.cz

O2.cz

Cena kvality: PC a příslušenství

CZC.cz

T.S.Bohemia a.s.

K24.cz

Cena kvality: Hry a herní zařízení

Prokonzole.cz

Herní-kupony.cz

x.zone.cz

Cena kvality: Tiskárny a příslušenství

Gigaprint.cz

TonerPartner

Miroluk

Zdroj: Heureka.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Eset: Skupiny napojené na Rusko se zaměřují na špionáž v rámci EU
Eset: Skupiny napojené na Rusko se zaměřují na špionáž v rámci EU
Kulatý stůl o kyberbezpečnosti: Lidské zdroje versus umělá inteligence (3. díl)
Kulatý stůl o kyberbezpečnosti: Lidské zdroje versus umělá inteligence (3. díl)
GFI Software: Nejčastější chybou uživatelů je opakované použití stejných hesel
GFI Software: Nejčastější chybou uživatelů je opakované použití stejných hesel
Kulatý stůl o kyberbezpečnosti: Připravenost a důvěra (2. díl)
Kulatý stůl o kyberbezpečnosti: Připravenost a důvěra (2. díl)
PPL: Online nakupují téměř všichni Češi, třetina zboží i prodává
PPL: Online nakupují téměř všichni Češi, třetina zboží i prodává
T-Mobilu v prvním čtvrtletí i přes mírný pokles tržeb stoupla ziskovost
T-Mobilu v prvním čtvrtletí i přes mírný pokles tržeb stoupla ziskovost