Hlavní navigace

Konkurence: Alza.sk získala ocenění MasterCard pro e-shop roku 2015

28. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © eAlisa - Fotolia.com
Na druhém místě za Alzou se uístil Mall.sk, na třetím pak Hej.sk. Mezi prodejci elektroniky pak zvítězil řetězec Nay Elektrodom následovaný obchody Okay a Datart.

Společnost MasterCard vyhlásila vítěze cen MasterCard Obchodník roka 2015, o kterých rozhodly odpovědi účastníků reprezentativního průzkumu společnosti GfK provedeného na vzorku 1000 respondentů z celého Slovenska.

Zásadními parametry byly spontánní jmenování obchodníka, počet nakupujících, míra věrnosti konkrétnímu obchodu a spokojenost zákazníků se sortimentem, kvalitou, personálem nebo službami. Slavnostní vyhlášení proběhla dne 26. 4. na konferenci European Retail Summit v Bratislavě.

Už tretí rok oceňujeme obchodníkov na slovenskom trhu a posudzujeme kvalitu ich ponuky, rozsah sortimentu alebo dobré vzťahy so zákazníkmi. A práve spotrebitelia rozhodujú o víťazstve predajcov v jednotlivých kategóriách maloobchodu, čo odráža ich vlastné skúsenosti,“ uvedl Josef Machala, loyalty leader Czech and Slovakia ve společnosti MasterCard.

Cenu MasterCard Internetový obchodník 2015 získal už potřetí portál Alza.sk. Na druhém místě se umístil obchod Mall.sk a na třetím pak Hej.sk. Zákazníci portálu Alza.sk podle MasterCardu pozitivně vnímají kvalitu a skladbu sortimentu a vykazují vysokou loajalitu vůči obchodu.

soutez_casestudy

Vítězem kategorie MasterCard Obchodník s elektronikou 2015 se opět stal řetězec Nay Elektrodom následovaný Okay na druhém a Datartem na třetím místě. MasterCard uvádí, že Nay Elektrodom je mezi zákazníky velmi známý a že i v jeho případě vykazují vysokou loajalitu.

Zdroj: MasterCard

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu