Hlavní navigace

Lidé: Lucie Orlovská je novou marketingovou manažerkou společnosti Lenovo v ČR

3. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lenovo
Marketingovou manažerkou české pobočky společnosti Lenovo je nyní Lucie Orlovská. Její předchůdce Robert Janásek povýšil. Nově je regionálním marketingovým manažerem pro oblast EET.

Společnost Lenovo, výrobce osobních počítačů, oznámila personální změny ve svém lokálním českém marketingovém týmu. Marketingovou manažerkou její české pobočky je nově od počátku září Lucie Orlovská.

V této funkci bude mít na starost plánování a realizaci veškerých marketingových kampaní společnosti Lenovo v České republice.

Lucie Orlovská

Na manažerský post postupuje po více než dvouleté zkušenosti se zajišťováním marketingových aktivit společnosti Lenovo na českém trhu.

Předtím pracovala ve společnosti JCDeacux, která působí v oblasti outdoorové reklamy,jako marketingová a prodejní specialistka.

Lucie Orlovská vystudovala vysokou školu ESMA (Escuela Superior de Marketing y Administración). K jejím koníčkům patří především sport, tanec a cestování.

Robert Janásek povýšil

Dosavadní marketingový manažer Robert Janásek povýšil na regionálního marketingového manažera pro oblast EET.

Robert JanásekNově tak bude zodpovídat za koordinaci marketingových aktivit společnosti Lenovo v rámci celého východoevropského regionu a také Turecka.

Pro Lenovo pracuje necelých pět let.

Dosud vedle působení v české pobočce tohoto výrovce počítačů zajišťoval také channel marketing na regionální úrovni.

Předtím sbíral zkušenosti s marketingem v telekomunikační společnosti Telefónica, kde se věnoval segmentu domácností a drobných podnikatelů na českém trhu.

 

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

AT Computers posiluje bezpečnost při přihlašování na web
AT Computers posiluje bezpečnost při přihlašování na web
Seyfor: Dva ze tří zaměstnanců v ČR občas válčí s firemními programy
Seyfor: Dva ze tří zaměstnanců v ČR občas válčí s firemními programy
IDC: Rozšířená a virtuální realita do roku 2026 skokově porostou
IDC: Rozšířená a virtuální realita do roku 2026 skokově porostou
Salesforce ve třetím čtvrtletí udržel solidní růst, utržil 7,8 miliardy dolarů
Salesforce ve třetím čtvrtletí udržel solidní růst, utržil 7,8 miliardy dolarů
Jaroslav Hrdinka je technickým ředitelem společnosti ČMIS
Jaroslav Hrdinka je technickým ředitelem společnosti ČMIS
Pavel Salák (TD SYNNEX): Jsme globální firma s lokálním obličejem
Pavel Salák (TD SYNNEX): Jsme globální firma s lokálním obličejem