Hlavní navigace

Lidé: Miloš Mastník ředitelem marketingu GTS Central Europe

13. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Telekomunikační operátor GTS jmenoval na pozici viceprezidenta a ředitele marketingu Miloše Mastníka. Jaké jsou jeho úkoly?

Miloš Mastník se narodil v Praze v roce 1971, je ženatý a má dvě dětiMiloš Mastník (39) bude v nové pozici zodpovědný za řízení marketingové komunikace skupiny GTS, public relations a segmentového marketingu. Do společnosti GTS Czech nastoupil již v roce 2004 a na starosti měl produktový marketing, strategii a rozvoj. Od roku 2008 působil jako ředitel divize komerční podpory společnosti GTS Novera se zodpovědností za marketingovou strategii, segmentový marketing, management procesů, PR, podporu prodeje a péči o zákazníky.

V poslední době měl na starosti komplexní řízení projektů GTS s implementací nových obchodních modelů zaměřených na zlepšování a standardizaci celopodnikových procesů vyplývajících z postupné unifikace služeb GTS. Zároveň také koordinuje integrační proces nedávno koupeného rumunského operátora Datek. Před nástupem do GTS působil Miloš Mastník v Českém Telecomu.

„Vytvoření nové regionální pozice marketingu GTS je součástí naší strategie směřovat ke konsolidaci a sjednocení marketingových aktivit celé skupiny,“ komentoval jmenování Adam Sawicki, generální ředitel skupiny GTS.

soutez_casestudy

Miloš Mastník vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a telekomunikační technologie na Delft University of Technology. Mezinárodní titul Executive MBA získal na University of Pittsburgh.

Zdroj: GTS

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí