Hlavní navigace

Mediaresearch: srpen ve znamení rekordní návštěvnosti internetu

1. 10. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Agentura Mediaresearch zveřejnila aktuální statistiky návštěvnosti českého internetu za červenec a srpen. Srpnové výsledky předčily očekávání a jedná se o nejvyšší srpnovou návštěvnost od počátku projektu v roce 2005.

I přes očekávaný pokles návštěvnost zaznamenala rekordní nárůst a dosáhla nejvyšších srpnových hodnot v historii měření návštěvnosti v rámci projektuServery zapojené v projektu NetMonitor v srpnu 2010 navštívilo 5,54 milionu reálných uživatelů (RU) z ČR. Meziměsíčně návštěvnost rekordně vzrostla o 9,3 %. I přes očekávaný pokles návštěvnost zaznamenala rekordní nárůst a dosáhla nejvyšších srpnových hodnot v historii měření návštěvnosti v rámci projektu.

Internetoví uživatelé strávili v srpnu 2010 na internetu v průměru 24 hodin a 52 minut, během kterých si zobrazili 6,36 miliardy webových stránek. Oproti červenci byli reální uživatelé v srpnu aktivnější. Na českém internetu strávili o 1,6 minuty méně, přičemž zobrazili o 8,3 % stránek více.

Na nárůstu srpnových statistik návštěvnosti se výrazněji podepsaly poslední dva dny prázdnin. Lidé, kteří se vrátili z dovolených do neděle 29. 8. 2010,  „doháněli“ v dalších dvou pracovních dnech informační mezeru surfováním na internetu.


Základní statistiky návštěvnosti – meziměsíční srovnání

MMF24

Ukazatel

Červenec 2010

Srpen 2010

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

5 075 130

5 544 781

469 651

9,25%

Počet zobrazených stránek z ČR

5 874 327 124

6 362 991 007

488 663 883

8,32%

Průměrně strávený čas (ATS)

24:53:32

24:51:55

-0:01:37

-0,11%

Zdroj: NetMonitor – SPIR – MEDIARESEARCH & Gemius, červenec, srpen 2010


Pro porovnání doporučujeme k dalšímu čtení výsledky návštěvnosti za první pololetí 2010.

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí