Hlavní navigace

Nejvíce newsletterů před Vánocemi rozeslaly Alza, Mall, Okay a Kasa (VIVmail.cz)

24. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Melpomene - Fotolia.com
Téměř 2 000 newsletterů, přes 20 000 produktů od více než 3000 značek – to jsou statistiky předvánoční rozesílky českých e-shopů.

Před Vánocemi česká e-commerce rozeslala odhadem na 2 000 newsletterů. U více než poloviny produktů nabízených v předvánočních newsletterech (přes 11 000) české e-shopy připravily „speciální cenu“, k necelým 9 000 produktům nabídli „dopravu zdarma“ a k téměř 3 000 položek pak dárek.

Statistiky poskytla společnost VIVmail.cz, která se soustředí na e-mailový marketing. Analýza podle ní vychází z monitoringu aktivit stovky největších českých e-shopů.

Čeští internetoví prodejci nejčastěji rozesílali předvánoční mailingy odpoledne mezi 17 a 18 hodinou. Z pohledu dní v týdnu jsou nejvíce vytěžované úterý, čtvrtek a pátek.

Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz, uvedl na základě údajů z affiliate sítě VIVnetworks.com, že „průměrná objednávka v tomto období v oboru elektro činila 3009 Kč, což představuje meziroční růst o 12 %.“

Kdo rozesílá nejvíce a kdo sponzoruje?

Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v tomto období k nejaktivnějším e-shopům Alza, Mall, Okay a Kasa, uvádí VIVmail.

„Alza například odesílala minimálně 34 newsletterů měsíčně, Mall se zase držel spíše u každodenní frekvence s 27 newslettery za měsíc,“ specifikuje společnost.

soutez_casestudy

Mezi nejčastěji promované značky v newsletterech v tomto období patřily Samsung, Lenovo, Philips a Sony. Aniž by to VIVmail specifikoval, lze očekávat, že tyto značky rozesílku podpořily největším marketingovým rozpočtem.

Zdroj: VIVmail.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

GFI Software: Nejčastější chybou uživatelů je opakované použití stejných hesel
GFI Software: Nejčastější chybou uživatelů je opakované použití stejných hesel
Kulatý stůl o kyberbezpečnosti: Lidské zdroje versus umělá inteligence (3. díl)
Kulatý stůl o kyberbezpečnosti: Lidské zdroje versus umělá inteligence (3. díl)
T-Mobilu v prvním čtvrtletí i přes mírný pokles tržeb stoupla ziskovost
T-Mobilu v prvním čtvrtletí i přes mírný pokles tržeb stoupla ziskovost
PPL: Online nakupují téměř všichni Češi, třetina zboží i prodává
PPL: Online nakupují téměř všichni Češi, třetina zboží i prodává
Eset: Skupiny napojené na Rusko se zaměřují na špionáž v rámci EU
Eset: Skupiny napojené na Rusko se zaměřují na špionáž v rámci EU
Kulatý stůl o kyberbezpečnosti: Připravenost a důvěra (2. díl)
Kulatý stůl o kyberbezpečnosti: Připravenost a důvěra (2. díl)