Hlavní navigace

Obrazem: Renesanční série podzimních setkání AT Computers

25. 10. 2022
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: AT Computers
Obsahově i tematicky strhující setkání nabídla tradiční výstavy a workshopy vendorů či středověké kejkle.

Podzimní série setkání partnerů společnosti AT Computers v tradiční lokalitě na Seči se nesla v duchu renesance, doby rozkvětu a znovuzrození. Celkem čtyřmi setkáními prošlo 1 168 lidí, z toho na 757 unikátních resellerů.

Ty u recepce vítala Mona Lisa na obrazu a hostesky coby renesanční šenkýřky s medovinou v dřevěných pohárcích. Každý dostal prostou halenu, aby zapadl do renesančního tématu, a na stěnách hotelu mohl shlédnout nejslavnější renesanční obrazy, i jejich „věrné“ kopie v podání zaměstnanců ATC.

Dovnitř resellery jako vždy lákal marketingový ředitel ATC Martin Wanke na úvodní prezentaci, kde byli všichni rozděleni do pěti skupin a hostesky je začaly vodit na jednotlivé workshopy dle programu.

Na nich vendoři nejvíce aktivním a správně odpovídajícím zákazníkům rozdělili stříbrné dukáty, za které si pak mohli z tomboly vybrat zajímavé ceny, jež zahrnovaly i tematicky laděné předměty jako knihy o renesančních postavách či alchymistickou sadu.

Stěhování a další novinky v ATC

Chodby hotelu lemovaly samozřejmě i výstavky vendorů, kde byly představeny nejnovější produkty. Celkově bylo k vidění v součtu 140 výstavek od 52 výrobců. Většina z nich provázela i vlastními workshopy.

Po obědě následovala jako vždy prezentace ATC v kongresovém sále. Martin Wanke pustil na úvod video z víkendového stěhování ATC skladu – zapojilo se přes 200 zaměstnanců ATC a ve 196 kamionech bylo převezeno zboží ze starého skladu Prologis do nového skladu v Hrušově.

Dále představil novou funkci ATC webu Spotřebník, který dokáže nabídnout spotřební materiál k vybranému produktu. Připomněl také důležitost XaaS a Microsoft CSP, a představil nový X-Play tým, nové projekty Happy weeks a Happy hours.

Velkou novinkou je také nový projekt s názvem Powermarketing – zajímavá možnost digitálního marketingu pro resellery díky vyladěnému obsahu. Krédo ATC v této oblasti je, že nejde o kvantitu sdělení, ale zejména jejich kvalitu, práci s obsahem a čteností zpráv.

Středověký rej do ranních hodin

Poté předal slovo místopředseda představenstva ATC Petru Vaňkovi, který shrnul vývoj situace na českém a slovenském IT trhu, a upozornil na novinky ATC webu, kterou je například EDU zóna či filtr na nedodané zboží a dodané nefakturované zboží.

Zdůraznil také, že XaaS je opravdu velké téma a ATC v tomto ohledu nabízí silnou podporu, aby reselleři měli jejich IT bez starostí a obrátili se na ATC jako na svého poskytovatele XaaS řešení. Pak už se reselleři opět rozešli na dané odpolední workshopy.

Večer se kongresový sál změnil v historickou krčmu, kde si zákazníci mohli sníst večeři z bohatého renesančního rautu. Při večeři hrála k poslechu kapela Bakchus, která je svou středověkou a renesanční hudbou známá i v Hollywoodu.

Tanečnice ze skupiny Siderea předvedly své taneční umění a lákaly k tanci i zákazníky. Svá vystoupení předvedli také světoznámí kejklíři Vlčkovi, kde se dovednosti dědí a učí z generace na generaci, či famózní šermíři z uskupení Adorea.

Pokusy předvedl i „vědec“, který měl unikátní předměty pamatující středověk. Z renesance jsme se pak přesunuli k soudobým kapelám L. A. Sunday a Velvet, které vytáhly lidi na parket a tančilo se až do ranních hodin.

Zdroj: AT Computers

Čtěte dále

Pavel Salák (TD SYNNEX): Jsme globální firma s lokálním obličejem
Pavel Salák (TD SYNNEX): Jsme globální firma s lokálním obličejem
AT Computers posiluje bezpečnost při přihlašování na web
AT Computers posiluje bezpečnost při přihlašování na web
Jaroslav Hrdinka je technickým ředitelem společnosti ČMIS
Jaroslav Hrdinka je technickým ředitelem společnosti ČMIS
Seyfor: Dva ze tří zaměstnanců v ČR občas válčí s firemními programy
Seyfor: Dva ze tří zaměstnanců v ČR občas válčí s firemními programy
IDC: Dobré zprávy, celosvětový trh tiskáren ve třetím kvartálu mírně rostl
IDC: Dobré zprávy, celosvětový trh tiskáren ve třetím kvartálu mírně rostl
Salesforce ve třetím čtvrtletí udržel solidní růst, utržil 7,8 miliardy dolarů
Salesforce ve třetím čtvrtletí udržel solidní růst, utržil 7,8 miliardy dolarů