Hlavní navigace

Partnerský kanál IBM v roce 2018 vykázal tržby přes 14 miliard dolarů

12. 2. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Cloudová divize IBM vloni vyrostla o 12 % na 19,2 miliardy dolarů, divize kognitivního softwaru dosáhla tržeb v hodnotě 5,46 miliardy. IBM se rovněž pochlubilo, že do jeho ekosystému se v roce 2018 zapojilo 13 000 nových partnerů.

John Teltsch, generální manažer partnerského ekosystému společnosti IBM ve svém zahajovacím projevu na konferenci PartnerWorld uvedl, že partneři společnosti v roce 2018 vytvořili přes 84 000 příležitostí a vykázali obrat přes 14 miliard dolarů.

Za úspěchem stál především přechod množství nástrojů do portálu My Sales Activity, jenž partnerům pomáhá spravovat obchodní styky s výrobcem. Teltsch zároveň uvedl, že v loňském roce získala společnost IBM 13 000 nových partnerů.

Společnost IBM dále informovala, že její cloudová divize vloni zaznamenala 12% růst na 19,2 miliardy dolarů. Divize kognitivního softwaru pak v roce 2018 vykázala tržby v hodnotě 5,46 miliardy dolarů, což nepatrně předčilo očekávání analytiků.

Red Hat zatím zůstane oddělený

K nedávné akvizici softwarové společnosti Red Hat generální manažer uvedl, že po přechodnou dobu budou oba kanály oddělené. „Kanály se od sebe velmi liší, a to jak v pobídkách, tak ve školeních a procesech získávání dovedností,“ vysvětlil Teltsch.

Mezi zákazníky Red Hatu patří i naši největší konkurenti. Z tohoto důvodu musíme postupovat velice opatrně a citlivě, aby Red Hat zůstal nezávislý na našich dvou společnostech,“ dodal.

Pilotní provoz My PartnerWorld se osvědčil

IBM představilo i nové iniciativy včetně softwaru pro spolupráci IBM Business Connect či ekosystému My PartnerWorld. Ten se zaměřuje na rozvíjení nových obchodních příležitostí a zavádění nových řešení na trh.

Teltsch uvedl, že program My PartnerWorld byl spuštěn v pilotním provozu ve čtvrtém kvartálu minulého roku a doposud vygeneroval přes tři stovky jedinečných spojení.

CS24

Výrobce zároveň podrobně popsal, jak dále investuje do partnerských dovedností či zvyšuje možnosti růstu v segmentech jako je bezpečnost či hybridní cloud. V neposlední řadě zdůraznil, že i nadále plánuje vylepšovat partnerský ekosystém.

Zdroj: IDG News Service

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu