Hlavní navigace

PayPal a FiftyOne chtějí české zákazníky přivést do amerických e-shopů

23. 11. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Prostřednictvím systému PayPal bude možné platit mj. v českých korunách v cca 125 amerických e-shopech často se zbožím silné značky. Čím si mohou české e-shopy udržet tuzemskou klientelu?

PayPal a FiftyOne chtějí mj. české zákazníky přivést do amerických e-shopůProstřednictvím platebního systému PayPal bude možné platit v českých korunách ve více než 125 amerických e-shopech založených na platformě FiftyOne vyvíjené společností FiftyOne Global Ecommerce.

Naší prioritou je podpořit mezinárodní obchod a trh ve Spojených státech amerických je mezi zákazníky ze střední a východní Evropy jedním z nejpopulárnějších,“ uvedl ve zprávě pro média Damien Perillat, regionální ředitel společnosti PayPal pro středoevropský a východoevropský region.

Platformu FiftyOne používají značky jako je Aéropostale, Bloomingdale’s, Macy’s, Neiman Marcus, Overstock, Saks Fifth Avenue, The Children’s Place a Under Armour.

Partnerská dohoda mezi společnostmi PayPal a FiftyOne Global Ecommerce zahrnuje podporu celkem osmnácti měn. Vedle české koruny je to z evropských měn také například švýcarský frank, dánská koruna, švédská koruna, maďarský forint či polský zlotý.

Spolupráce mezi společnostmi PayPal a FiftyOne Global Ecommerce potenciálně může českým obchodníkům ubrat zákazníky zjednodušením platby u amerických internetových obchodníků, jejichž zboží se těší dlouhodobé pozornosti ne nepodstatné části české internetové populace.

Trumfy českých obchodníků? Lokální podpora a využití specifik českého trhu

Čeští obchodníci mohou obecně v souboji s těmi zahraničními sázet na lokální podpora nejen ve smyslu webu lokalizovaného do češtiny včetně popisu zboží, komunikace se zákazníkem v češtině, ale třeba poboček na českém území, kde je možné si zboží před nákupem prohlédnout, vyzvednout si osobně zboží objednané on-line anebo řešit zde reklamace.

MMF24

Právě případné reklamace hrají pro zákazníky mnohdy velkou roli při rozhodování mezi např. levnějším nákupem elektroniky v americkém e-shopu a nákupem v českém internetovém obchodě. Běžná záruční lhůta na většinu zboží podle americké legislativy je poloviční než v České republice. Navíc při uplatňování reklamace často zákazník naráží na problémy s nedostupnými autorizovanými servisy anebo vysokými náklady na zaslání zboží k reklamačnímu řízení přímo obchodníkovi.

Z toho mohou čeští obchodníci vytvořit silné argumenty, proč dát přednost právě jejich službám. Do karet jim hraje i clo za dražší nákupy ze zemí mimo Evropskou unii a s ním spojené formální náležitosti. Navíc kromě lokální podpory mohou čeští obchodníci zohlednit specifika českého trhu jako je stále poměrně vysoká nedůvěra k platbě za zboží před dodáním, která je ale v amerických e-shopech zcela běžná.

Zdroj: PayPal, FiftyOne, ChannelWorld

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu