Hlavní navigace

Symantec mění partnerský program

16. 11. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Symantec, výrobce bezpečnostních řešení, představil změny v partnerském programu, které mají umožnit odměňování odborných znalostí partnerů podle oblasti řešení a velikosti růstu trhu. Přibyly také nové specializace. Seznamte se s novinkami.

Novinky v programu zohledňují investice partnerů do společnosti Symantec i závazky společnosti Symantec k partnerůmNovinky v programu více zohledňují investice partnerů do společnosti Symantec i závazky společnosti  k partnerům. Jako specializovaný partner získáte jiné obchodní podmínky, podporu prostřednictvím společného obchodního plánu a přístup ke zdrojům Symantecu.

Mění se také podmínky pro získání partnerských statusů Silver, Gold, Platinum. Kritériem pro jejich získání bude specializace a úspěšnost v registračním systému příležitostí. Řada partnerů má kvalifikaci k některé ze specializací již nyní, a to na základě akreditací, které získali jejich zaměstnanci již v minulosti. Na přechod na nový program a udržení stávající partnerské úrovně máte 12 měsíců.

Lukáš Zima, business development manažer společnosti Symantec, okomentoval obchodní příležitosti vyplývající ze změn programu: „Nově budou mít i partneři úrovně Silver zpětné rabaty za zaregistrované (a zrealizované) obchody, což bylo dříve určeno pouze pro partnery Gold a Platinum. Partneři Gold zase dostanou lepší přístup k marketingovým fondům. Pro menší partnery je přínosem vertikální specializace (small business), která nevyžaduje hlubší technické znalosti a přináší partnerům obchodní výhody při prodeji volume bezpečnostních a zálohovacích produktů.

Pro partnery s odbornými znalostmi v oblasti poskytování konzultačních služeb zákazníkům Symantec zavedl novou specializaci Master. Výrobce ji uvede napříč všemi oblastmi svých řešení v dubnu 2011. Dále byly představeny také specializace pro partnery s odbornými znalostmi daného řešení nebo segmentu trhu a jejich počet v regionu EMEA vzrostl na 7. Mezi stávající specializace nově přibude Enterprise Security, Data Protection, High Availability a Storage Management.

Jaké výhody partneři získají?

V rámci specializací budou mít partneři přístup k technickým zdrojům (podpora, know-how z konzultační oblasti, presales). Mezi obchodní výhody patří například registrace nových obchodních příležitostí (v rámci partnerského webu) se zpětným rabatem až 17 % a sleva při nákupu na vybrané produkty, které jsou součástí dané specializace. Dalšími výhodami jsou kupříkladu marketingové zdroje či podpora partnera u zákazníka. Pro získání specializace není požadován obrat.

DT24

Lukáš Zima ChannelWorldu prozradil, že v současné době mají status držitele specializace zhruba tři desítky společností, nicméně většinu z nich tvoří vertikální (small business) specializace.

Registrovat do programu se můžete na partnerském portálu společnosti Symantec nebo přímo kontaktní osoby: Kristina Hasoňová, Radim Kraut či Lukáš Zima. Další možností je komunikace přes  distributory s přidanou hodnotou.

Zdroj: Symantec, ChannelWorld

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Eset: Na chytré telefony s Androidem se opět nejvíce zaměřil adware
Eset: Na chytré telefony s Androidem se opět nejvíce zaměřil adware
EY: Drtivá většina českých firem není připravená na compliance s NIS2
EY: Drtivá většina českých firem není připravená na compliance s NIS2
Datart: Nový mobil si vybíráme podle kvality fotoaparátů a plynulosti systému
Datart: Nový mobil si vybíráme podle kvality fotoaparátů a plynulosti systému
Taťána le Moigne končí v Googlu, českou pobočku vedla skoro 18 let
Taťána le Moigne končí v Googlu, českou pobočku vedla skoro 18 let
Zyxel Networks si připomíná 20 let od vstupu na český trh
Zyxel Networks si připomíná 20 let od vstupu na český trh
Marek Pohanka je novým senior platform solutions consultant ve společnosti Adform
Marek Pohanka je novým senior platform solutions consultant ve společnosti Adform