Hlavní navigace

Tech Data Forum nahradí neformální Tech Data Beerfest

22. 2. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Tech Data Distribution v posledních letech měnila místo konání i koncept svých setkání s obchodními partnery. Po třinácté to však udělala razantně. Co můžete čekat od letošního Tech Data Beerfestu?

Tech Data Forum nahradí neformální Tech Data BeerfestSpolečnost Tech Data Distribution zve tentokrát partnery neformálně slovy: „Zajdem na jedno!“, což je podtitul akce, která se uskuteční 8. 3. 2011 v areálu pivovaru Staropramen v Praze. Letošní účastníci o prezentace výrobců samozřejmě nepřijdou, mohou se však navíc těšit na doprovodný program a řadu netradičních soutěží s pivem přímo od zdroje.

Mohli jsme i letos udělat tradiční Tech Data Forum, ale řekli jsme, že po třinácti letech nadešel čas na změnu. Chceme udělat otevřené a neformální setkání, na kterém budeme mít možnost v klidu představit připravované novinky a pobavit se o všem, co naše obchodní partnery zajímá. Plánujeme pojmout setkání především jako dobrou zábavu pro všechny účastníky,“ uvedl v tiskovém oznámení Tomáš Cígler, generální ředitel společnosti.

V čem se Beerfest bude lišit od původního Fora?

Nechceme dělit zákazníky na malé a velké. Ve společnosti Tech Data si vážíme všech obchodních partnerů – a proto jsou také všichni na akci srdečně zváni. Rozhodli jsme se, že také program zkrátíme, aby akce nebyla tak náročná pro výrobce ani návštěvníky. O to bohatší a zábavnější však bude program,“ slíbil ve zprávě Tomáš Cígler.

Koho z výrobců na setkání můžete čekat? Platinum partnery akce jsou společnosti Microsoft a Samsung. Gold partnery se staly společnosti Cisco a Hewlett Packard a silver partnery APC, Brother, Canon, D-Link, Epson, IBM, Iomega, Kingston, OKI, Panduit, T-Mobile, Toshiba a Xerox.

CS24

Více informací o akci a formulář pro registraci najdete na webu akce Tech Data Beerfest.

Ke zhlédnutí doporučujeme také video z ještě formálního loňského setkání.

Zdroj: Tech Data Distribution

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu