Hlavní navigace

Konkurence: Datart nabízí bezplatné prodloužení záruky o jeden rok

26. 7. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Datart, retailový řetězec specializovaný na prodej elektro zboží, oznámil zavedení nové služby pro své zákazníky. Od začátku měsíce mohou vybrané produkty nakoupit s prodlouženou Datart Zárukou.

Datart zavedl novou službu pro své zákazníky.Počínaje 1. 7. zákazníci sítě obchodů Datart nakupovat spotřebiče s Datart Zárukou, která bezplatně prodlužuje zákonem zaručenou dvouletou záruční lhůtu o jeden rok. Datart Záruka se přitom vztahuje na velké domácí spotřebiče a televizory. Řetězec to uvedl v tiskovém oznámení.

Záruční služby u produktů z Datart Zárukou bude poskytovat sám řetězec. To se týká i Garance stálého obrazu, kterou Datart zákazníkům poskytuje nad rámec standardních záručních povinností již delší dobu.

Mezi služby, které bude řetězec poskytovat v rámci speciální prodloužené záruky, patří opravy velkých kuchyňských spotřebičů u zákazníků doma, výměna porouchaného výrobku v případě jeho neodstranitelné vady za nový spotřebič srovnatelných parametrů či zmíněná Garance stálého obrazu, která představuje zápůjčku náhradního televizoru po dobu opravy televizoru porouchaného. Zaměstnanci Datartu si přitom pro porouchaný televizor přijedou k zákazníkům, zapůjčí jim náhradní a následně opět nainstalují a zkontrolují televizor opravený.

CS24

Pravidla záruky

Spotřebiče, na které se vztahuje Datart Záruka, musí zákazníci reklamovat vždy prostřednictvím Zákaznické linky společnosti Datart (810 328 278) nebo přímo v prodejně. Datart Záruka se přitom nevztahuje na nákupy realizované prostřednictvím e-shopu Datart.cz, prostřednictvím služby Expresní odběr ani na nákupy v systému Datart Aukce.

Řetězec zároveň zprovoznil webové stránky, kde si musí zákazníci zakoupený produkt registrovat. „Zákazníci výhodu registrace ocení zejména v případě ztráty účtenky, speciálního certifikátu k Datart Záruce nebo záručního listu,“ uvedl Datart v tiskové zprávě. Kromě prodloužené záruky řetězec nedávno zavedl také expersní odběr objednaného zboží.

Zdroj: Datart

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu