Hlavní navigace

Lidé: Eliška Flasarová a Michaela Trněná se budou starat o marketing oXyShopu

9. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: oXyShop
Cílem nového marketingového týmu je zvýšit povědomí o značce, která se na českém trhu e-commerce pohybuje již deset let.

Společnost oXyShop obměnil zároveň s novým webem a CID i svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky nastoupila Eliška Flasarová (vlevo), která má v e-commerci dlouholeté zkušenosti, a to jak z agenturní pozice v společnosti Acomware, tak jako provozovatelka vlastních eshopů.

Jako marketingová specialistka jí sekunduje Michaela Trněná (vpravo), která do oXyShopu přešla ze společnosti Gigacomputer. Cílem nového marketingového týmu je posílit známost značky, která letos slaví deset let.

Sice za námi stojí reference, ale oXyShop stále není ten první dodavatel, který zájemce o eshop napadne. To chceme změnit a věříme, že právě Eliška Flasarová nám je ta pravá osoba, která brand posune na to správné místo v povědomí o e-commerce,“ uvedl Zdeněk Michálek, generální ředitel společnosti oXyShop.

Zdroj: oXyShop

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Sophos: Firmy se zajímají o kyberpojištění, 76 % kvůli němu zlepšilo ochranu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí