Hlavní navigace

Lidé: Eliška Flasarová a Michaela Trněná se budou starat o marketing oXyShopu

9. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: oXyShop
Cílem nového marketingového týmu je zvýšit povědomí o značce, která se na českém trhu e-commerce pohybuje již deset let.

Společnost oXyShop obměnil zároveň s novým webem a CID i svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky nastoupila Eliška Flasarová (vlevo), která má v e-commerci dlouholeté zkušenosti, a to jak z agenturní pozice v společnosti Acomware, tak jako provozovatelka vlastních eshopů.

Jako marketingová specialistka jí sekunduje Michaela Trněná (vpravo), která do oXyShopu přešla ze společnosti Gigacomputer. Cílem nového marketingového týmu je posílit známost značky, která letos slaví deset let.

Sice za námi stojí reference, ale oXyShop stále není ten první dodavatel, který zájemce o eshop napadne. To chceme změnit a věříme, že právě Eliška Flasarová nám je ta pravá osoba, která brand posune na to správné místo v povědomí o e-commerce,“ uvedl Zdeněk Michálek, generální ředitel společnosti oXyShop.

Zdroj: oXyShop

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

AT Computers rozšiřuje spolupráci s HPE
AT Computers rozšiřuje spolupráci s HPE
Canalys: Dodávky chytrého audia překonaly hranici 90 milionů kusů
Canalys: Dodávky chytrého audia překonaly hranici 90 milionů kusů
IDC: Trápení nekončí, globální trh tiskových zařízení propadl o 17,6 %
IDC: Trápení nekončí, globální trh tiskových zařízení propadl o 17,6 %
Reportáž: Velká cena Zaječí v podání Zebra systems
Reportáž: Velká cena Zaječí v podání Zebra systems
HP ocenilo nejlepší servisní partnery v České republice
HP ocenilo nejlepší servisní partnery v České republice
Cisco: Softwaroví developeři řeší problémy s výkonem a dostupností aplikací
Cisco: Softwaroví developeři řeší problémy s výkonem a dostupností aplikací