Hlavní navigace

Salesforce kupuje Datoramu a její inteligentní marketingovou platformu

18. 7. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Akvizice v údajné hodnotě přes 800 milionů dolarů přinese Salesforce analytickou marketingovou platformu s prvky umělé inteligence, která dokáže posbírat a zpracovat data napříč vzájemně oddělenými prostředími.

Společnost Salesforce oznámila, že podepsala dohodu o převzetí firmy Datorama a její cloudové marketingové platformy postavené na umělé inteligenci. Finanční podmínky akvizice nebyly oficiálně zveřejněny, údajně však přesáhly 800 milionů dolarů.

Datorama vyvíjí škálovatelnou platformu, která v sobě integruje řadu analytických funkcí, jež mají marketérům přinést ucelený pohled na klíčové ukazatele. Propojení s řešením Salesforce Marketing Cloud se nabízí prakticky samo.

Salesforce dodává, že spojení technologií obou společností pomůže urychlit digitální transformaci podnikových zákazníků. Konkrétní přínos vidí v možnosti posbírat data napříč různými prostředími a systémy.

Oznámení o akvizici přichází jen několik měsíců poté, co Salesforce koupilo společnosti MuleSoft. Tento obchod v hodnotě 6,5 miliard dolarů sledoval podobný záměr – získat integrační řešení schopné „vidět“ do různých prostředí zároveň.

Zdroj: IDG News Service

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Radim Klabal posiluje ComSource v nové pozici delivery director
Radim Klabal posiluje ComSource v nové pozici delivery director
IDC: Samsung opět v čele, globální trh chytrých telefonů vyrostl o 7,8 %
IDC: Samsung opět v čele, globální trh chytrých telefonů vyrostl o 7,8 %
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Mastercard: Polovina Čechů se stala terčem kyberpodvodníků
Mastercard: Polovina Čechů se stala terčem kyberpodvodníků