Hlavní navigace

WesTech zavádí povinné on-line reklamace

7. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © nyul - Fotolia.com
Slovenský distributor WesTech, člen skupiny Elko, zavádí povinné zadávání reklamací přes webové stránky. Jakou výhodu to resellerům přinese?

WesTech zavádí povinné on-line reklamaceS cílem zavést lepší kontrolu nad jednotlivými reklamacemi zavádí WesTech povinné reklamace přes svůj e-shop. Partneři tak získají číslo reklamace ještě před odesláním zboží a mohou podle něj následně ověřit stav na webu, e-mailem nebo telefonicky.

Po přihlášení do e-shopu www.westech.sk vyberete v sekci „Dokumenty“ podmenu „RMA – vytvorenie novej reklamácie".  Přes dodací list, fakturu nebo sériové číslo lze pak vyhledat reklamovaný produkt a reklamaci potvrdit.

Poté systém nabídne možnost vytištění štítku s RMA číslem, kterým je potřeba balík s reklamovaným zbožím označit. Ve stejném menu lze pak pod volbou „Reklamácie“ sledovat aktuální stav. Reselleři, kteří nemají přidělené přihlašovací údaje, si je mohou vyžádat na support@westech.sk.

Zdroj: WesTech

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Arrow Electronics podepsal novou distribuční smlouvu na VMware pro Evropu
Arrow Electronics podepsal novou distribuční smlouvu na VMware pro Evropu
NIS2READY: Na nové kyberbezpečnostní povinnosti zatím není připraveno 86 % firem
NIS2READY: Na nové kyberbezpečnostní povinnosti zatím není připraveno 86 % firem
N-able: Pro 45 % MSP je nejdůležitější udržet krok s novými technologiemi
N-able: Pro 45 % MSP je nejdůležitější udržet krok s novými technologiemi
IDC: Globální výdaje na DX se do roku 2027 vyšplhají na 4 biliony dolarů
IDC: Globální výdaje na DX se do roku 2027 vyšplhají na 4 biliony dolarů
AT Computers rozšiřuje spolupráci s HPE
AT Computers rozšiřuje spolupráci s HPE
Obrazem: Gamingový hardware v hlavní roli na Asbis Techplay 2024
Obrazem: Gamingový hardware v hlavní roli na Asbis Techplay 2024